Մայրենիի նոյեմբերյան ֆլեշմոբ

Անուն, ազգանուն * Մերի Քերոբյան

Դպրոց, դասարան * Քոլեջ, 1֊3կուրս

  1. Կարդա՛ Շառլ Ազնավուրի «Քեզ համար, Հայաստան» բանաստեղծությունից վերցված հատվածը․ ստեղծման ի՞նչ հիմք ունի այս բանաստեղծությունը:
Подпись отсутствует

Բանաստեղծության հիմքում ցավ կա, նվիրված Սպիտակի երկրաշարժին։

2․ Տրված թվերը փոխարինի՛ր տառային համարժեքներով և կարդա՛ իմաստուն խորհուրդներ․

Подпись отсутствует
  1. Հավատա միայն աչքով տեսածիդ , լսելով ասածի կեսը սուտ է։
  2. Արդար վաստակը մազ էլ դառնա, չի կտրվի հարամը գերան էլ դառնա կկտրվի։

3․ Բառարանների օգնությամբ գրի՛ր բույսերի (ծառերի, թփերի, ծաղիկների, խոտերի, սնկերի) հայերեն անվանումներ, որոնց վերջնաբաղադրիչը հետևյալ բառերից է`ա)…. ծաղիկ բ)…. սունկ գ)…. վարդ դ)…. խոտ ե)…. մորիզ) …. փուշ է) …. շուշան ը)…. կակաչ թ)…. ծառ ժ)… առվույտ

ա)Ձնծաղիկ, բ)աղվեսասունկ գ)Քաջվարդ դ)մոլախոտ ե)ազնվամորի զ)տերևափուշ է)Ջրաշուշան ը)վարդակակաչ թ)տոնածառ

4․ Պատկերացրո՛ւ, որ դու հայտնվել ես XX մոլորակում և նրա բնակիչներին պիտի պատմես մեր կրթահամալիրի յոթ հրաշալիքների մասին: Ըստ քեզ՝ որո՞նք են դրանք։

1.Մասնագիտական ուսուցումՃամփորդություններ

  1. Լեզուների ուսուցում (իսպաներեն…)
  2. Ֆիզկուլտուրայի ընտրություն
  3. Ազգային երգ ու պարի ուսուցում
  4. Ընտրությամբ գործունեության հնարավորություն
  5. Բաց քննարկումներ
  6. Մասնագիտական ուսուցում
  7. Ճամփորդություններ

Իսկ դու գիտե՞ս՝ երբ է հիմնվել մեր կրթահամալիրը։

Կրթահամալիրը հիմնվել է 1989 թվականին։

6․ Օգտվելով թվերի գրառման հնամենի եղանակը ներկայացնող աղյուսակից՝ կազմի՛ր՝ «Ես Սեբաստացի եմ» կամ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր։

52000 2000521200040001600020 5200
54020915000 20005212000400016000 20

7․ Բացատրի՛ր «ոչ միայն հացիւ, այլև բանիւ» և «յո՞ երթաս» թևավոր խոսքերը: Տո՛ւր ծագման մեկնաբանությունները:

Ոչ միայն մարմնով,այլև ոգով։ Ուր ես գնում։

8․ Երկու նախադասությամբ ներկայացրո՛ւ կրթահամալիրի արվեստի՝ քեզ հոգեհարազատ քանդակները։Мой ответ

Բառերի այս խառնաշփոթից կազմիր Վ․Տերյանի և Մ.Նալբանդյանի բանաստեղծություններից մեկական քառատող: Ո°ր բանաստեղծություններից են դրանք:Քաջալեր, խոր, կախարդական չեմ կարող, կա, իջնում է,Որպես, ընկեր, գալ, եղբայր, իրիկուն, լույս, ցավը, գնա, բայց , իմ, քեզ, երկնքում,ազգի թեև, շղթա, աստղերը, աներևեույթ, աստված, հոգու, նա, սերը, քեզ, հոգին, որպես,գնա,մի, հետ, հուշիկ, օղակելով, մեկմեկու։

”Գնա՛, եղբայր, աստված քեզ հետ,Ազգի սերը քաջալեր,Գնա՛, թեև չեմ կարող գալ,Բայց իմ հոգին քեզ ընկեր։,,

10․ Գրաբար տեքստը դարձրո՛ւ աշխարհաբար:

Ձմեռն էանց, անձրեւք անցին եւ գնացեալ մեկնեցան: Ծաղիկք երեւեցան յերկրի մերում, ժամանակ եհաս հատանելոյ, ձայն տատրակի լսելի եղեւ յերկրի մերում: Թզենի արձակեաց զբողբոջ իւր, որթք մեր ծաղկեալք ետուն զհոտս իւրեանց: Արի եկ, մերձաւոր իմ, գեղեցիկ իմ, աղաւնի իմ, եւ եկ դու: Երեւեցո ինձ զերեսս քո եւ լսելի արա ինձ զբարբառ. զի բարբառ քո քաղցր է, եւ տեսիլ քո գեղեցիկ:

Ձմեռն անցավ, անձրևները անցան, գնացին, մեկնեցին: Ծաղիկները երևացին մեր երկրում, ժամանակը հասավ էտելու, տատրակի ձայնը երկրի մեջ լսվեց: Թզենին արձակել է իր բողբոջները մեր ծաղկած որթերը տվեցին իրենց բույրերը: Արի մերձավոր իմ, գեղեցիկ, աղավնի իմ, և արի դու: Ցույց տուր քո երեսը և թող լսեմ քո բարբառը, քո բարբառը քաղցր է, և քո տեսքը գեղեցիկ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *